»Gradnja predorov je najbolj tvegano delo v gradbeništvu.«
»Gradnja predorov je najbolj tvegano delo v gradbeništvu, v vsem tem času pa se niso zgodile nobene večje nesreče.«
»Pomembno je, da naša uspešna gradbena podjetja, investitorji, projektanti vedo, kakšna je sploh prednost gradnje z gotovimi kopalnicami.«
»Kriterij izbora bi moral biti najbolj gospodarna ponudba, in ne najnižja cena.«
»Treba se je zavedati, da so bile cene še nekaj let nazaj pod mejo vzdržnosti, na drugi strani se je treba zavedati, da smo v državi sprejeli zakon o minimalni plači, kar bo stroške dela povišalo.«
»Največji izziv so v tem trenutku kadri, a tudi glede tega smo se znašli, saj smo pred leti ustanovili lastno akademijo. V akademiji prekvalificiramo potrebni kader, ki ga v danem trenutku najbolj potrebujemo, to so keramičarji, pleskarji. To delamo tako, da se interni zaposleni lahko sami prijavijo in se potem prekvalificirajo na ustrezno delovno mesto.«
»Predstavljajte si, da bi bilo treba avtomobile BMW, Mercedes-Benz ali Volkswagen odobriti v vsakem okrožju posebej. In to bi bilo treba narediti kos za kosom. Podobno stanje je trenutno v gradbeništvu. In iskreno povedano, to ni vzdržno. Radi bi dosegli, da se enkrat preverjena in odobrena stavba lahko enaka zgradi drugje v Nemčiji.«
»Vrednostno morda še nismo čisto na polovici, ampak glede na to, da so betonerska dela v predorih bistveno dražja, pa še dokončuje se tretja faza same železniške opreme, ocenjujemo, da se polovici približujemo.«
»Vse kaže, da je to najbolj sofisticiran predor v ameriški zgodovini, zagotovo pa najbolj sofisticiran, kar sem jih videl v svoji karieri.«
»Tako, da je luč na koncu predora in konec leta 2026 se bomo vozili.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju