»Gradnja predorov je najbolj tvegano delo v gradbeništvu.«
»Gradnja predorov je najbolj tvegano delo v gradbeništvu, v vsem tem času pa se niso zgodile nobene večje nesreče.«
»Gradbeništvo letos doživlja 'turbulentne trenutke', najbolj po avgustovskih poplavah.«
»Vrednostno morda še nismo čisto na polovici, ampak glede na to, da so betonerska dela v predorih bistveno dražja, pa še dokončuje se tretja faza same železniške opreme, ocenjujemo, da se polovici približujemo.«
»Vse kaže, da je to najbolj sofisticiran predor v ameriški zgodovini, zagotovo pa najbolj sofisticiran, kar sem jih videl v svoji karieri.«
»Tako, da je luč na koncu predora in konec leta 2026 se bomo vozili.«
»Znanstveniki trdijo, da epidemija še ni dosegla vrhunca, tedni pred nami bodo najbolj tvegani.«
»Zdaj iščejo delo v gradbeništvu ali kmetijstvu, da imajo kaj početi, medtem ko so tukaj.«
»V Sloveniji se predori niso gradili že več kot deset let. Štejejo samo reference, ki so stare manj kot deset let. In edino slovensko podjetje, ki je gradilo predor, je gradilo predor dolžine 700 metrov. Tako da nobeno od naših podjetij ne more samostojno nastopati.«
»V servisni cevi predora Lokev se je dnevno na enem čelu izkopalo približno pet metrov kalote predora. Ker je izkop predora potekal iz dveh smeri, govorimo torej o 10 metrih kalote predora na dan. V servisni cevi predora Beka pa se je pred kratkim naletelo na večji kraški pojav, ki je zadnji mesec upočasnil napredke pri gradnji. Povsem naključno se je zdaj mesto preboja zgodilo v kraški jami, ki je tudi najdaljša kraška jama, ki je bila odkrita in je dolga kar 600 metrov. Trenutno poteka sanacija kraške jame.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju